تخریب شرکت ناشی از مقاومت در برابر دیجیتالی شدن

By | جولای 8, 2023


سید فرشاد فاطمی اقتصاددان در میزگردی با حضور هادی سپانلو معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملت به اهمیت تحول دیجیتال در زندگی مردم، کسب و کار شرکت ها و مدیریت دولتی پرداخت.

اسپانول دگرگونی دیجیتال در سازمان‌ها، به‌ویژه در سازمان‌های بزرگ را نوعی تغییر استراتژی مبتنی بر داده‌ها و وضعیت‌ها می‌نامد: تحول استراتژی به این معناست که کسب‌وکارهای جدید را می‌توان با قدرت فناوری‌های جدید و فناوری‌های جدید مبتنی بر داده تعریف کرد. متفاوت از الکترونیزه شدن..

وی با اشاره به پیامدهای مقاومت کسب و کارهای سنتی در برابر دیجیتالی شدن می گوید: پس از تغییر تکنولوژی، سلیقه مشتریان تغییر کرده و خواسته های جدیدی شکل گرفته است. اگر یک کسب و کار در معرض این موضوع قرار گیرد اما تغییر نکند، ناپدید می شود و رقبا و شرکت های جدیدی ظهور می کنند.

به گفته اسپانلو، دیجیتالی شدن نیاز به ایمان دارد، این باور که از هیبت بزرگ فیل مانند، هیبت شیر ​​مانند و زیرک پدیدار خواهد شد.

وی در ادامه به نقش رگولاتور اشاره و تصریح می کند: دولت و رگولاتوری به جای مقاومت در برابر تغییر قوانین و محدود کردن سازمانی که با دیجیتالی شدن مواجه است، باید از تحولات دیجیتال حمایت کنند. برنده تحولات دیجیتال مصرف کننده است و در نهایت کشور به بهره وری می رسد. اقتصاد دیجیتال این امر منجر به زندگی بهتر و شادتر برای مردم، تجارت بهتر برای شرکت و مدیریت بهتر برای دولت می شود و در سطح بین المللی رقابت بسیاری از کشورها را به دوستی تبدیل می کند.

اولین همایش «فرصت های ایران در عصر دیجیتال» به تفصیل به این موضوع خواهد پرداخت. این رویداد توسط شرکت مشاور مدیریت رحمان و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران در روزهای 4 و 5 تیرماه برگزار می شود.

برای ارتباط با شرکت مشاور مدیریت رحمان و شرکت در رویدادها و همایش های آن می توانید با شماره 02191005767 تماس بگیرید.

لینک ثبت نام:

ideas.rahnaman.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *