سرویس تبلیغات در گوگل رایگان نیست ! تفکر اشتباه صاحبین کسب و کارها

By | آگوست 5, 2023


گوگل ادز (Google Ads) یک سرویس تبلیغاتی آنلاین است که توسط شرکت گوگل ارائه می‌شود. با استفاده از این سرویس، کسب و کارها و تبلیغ‌دهندگان می‌توانند تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل، وبسایت‌های مرتبط با محتوای تبلیغاتی، ویدئوها، برنامه‌های موبایلی و دیگر پلتفرم‌های مختلفی که توسط گوگل پشتیبانی می‌شوند، نمایش دهند.

امیرحسین امیری، مشاور ارشد گوگل ادز در ایران و بنیانگذار هلپ مارکتینگ، در این گزارش اعلام کرد که بسیاری از کسب و کارها و صاحبین کسب و کارها به دلیل ارائه مشاوره اشتباه از سایر افراد، بر این باورند که سرویس تبلیغاتی گوگل یا همان گوگل ادز رایگان است. یا برخی به دنبال دریافت کلیک ارزان و یا رایگان از این سرویس می باشند.

اکانت گوگل ادز رایگان نیست!

تبلیغات در گوگل یکی از مهم ترین و هدفمندترین کانال های بازاریابی دیجیتال محسوب می گردد که پایه و اساس استفاده از آن بر اساس میزان بودجه ای است که صاحبین کسب و کارها و مدیران بازاریابی می توانند به آن اختصاص دهند. لذا داشتن یک اکانت رایگان و یا اشتراکی بسیار کاملا تفکری اشتباه محسوب می گردد. شما برای تبلیغات کسب و کار خود در بزرگترین موتور جستجوگر جهان در حال سرمایه گذاری هستید. چه طور انتظار آن را خواهید داشت که بر ازای کلیک، این سرویس برای شما رایگان تمام شود.

امیرحسین امیری در این گزارش نیز اعلام کرد که جهت تبلیغات در گوگل، شما نیازمند اکانت رسمی و وریفای شده در گوگل هستید که بتوانید به وسیله آن کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید. این سرویس به دلیل تحریم در ایران، امکان دریافت مستقیم اکانت را به کسب و کارهای ایرانی ارائه نمی کند. داشتن یک اکانت اختصاصی گوگل ادز رایگان نیست، شما برای داشتن این اکانت نیازمند مدارک رسمی و داشتن یک حساب بانکی بین المللی معتبر می باشید که شامل هزینه های مشخصی می باشد.

آگاهانه در گوگل تبلیغات کنید

تبلیغات در گوگل یک سیستم تبلیغات بر پایه کلیک و نمایش است. یعنی شرکت گوگل به ازای کلیکی که به عنوان ترافیک به وب سایت شما ارسال می کند، هزینه از شما دریافت می کند.

جهت تبلیغات در گوگل همواره آگاهانه اقدام کنید، قبل از شروع و ساخت یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ابتدا مشاوره بگیرید، قوانین مهم گوگل ادز را مطالعه کنید و سپس اقدام به تبلیغ کنید. چرا که گوگل دارای قوانین بسیار سخت گیرانه ای در این بخش می باشد.

جهت خرید اکانت گوگل و یا دریافت مشاوره گوگل ادز می توانید با مشاورین مجموعه هلپ مارکتینگ در ارتباط باشید.

همچنین می توانید ویدیوی مورد نظر در مورد ساسپند شدن اکانت های گوگل را مشاهده کنید.

تحریم دامنه های .IR در سرویس تبلیغاتی گوگل

متاسفانه به دلیل تحریم های گوگل، تبلیغات در گوگل برای دامنه هایی که با پسوند .ir می باشد امکان تبلیغات را نمی دهد و اکانت گوگل ادز تبلیغ دهنده را ساسپند می کند. لذا برای این امر باید از یک دامنه غیر دات آی ار استفاده کنید.

آیا سرویس تبلیغات در گوگل برای تبلیغ ارزهای دیجیتال ممنوع است؟

سرویس گوگل ادز با توجه به خط مشی که شرکت گوگل مدام در حال تغییرات است. هم اکنون برای بسیاری از کشورها امکان تبلیغات مستقیم روی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال تبلیغات گوگل ادز ممنوع است و گوگل اجازه تبلیغات در گوگل را به شما نمی دهد. همچنین اکانت گوگل ادز شما را تعلیق خواهد کرد.

گوگل ادز (Google Ads) به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین، دارای مزایای بسیاری است که برای کسب‌وکارها و تبلیغ‌دهندگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در زیر به برخی از مهم‌ترین مزایای گوگل ادز اشاره می‌کنیم:

1. دسترسی به مخاطبان گسترده: گوگل به عنوان یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین موتورهای جستجو جهان، هر روز میلیاردها جستجو در آن انجام می‌شود. با تبلیغ در گوگل ادز، شما دسترسی به مخاطبان گسترده‌ای از کاربران فعال و محتمل را خواهید داشت.

2. هدفمندسازی دقیق: گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات خود را بر اساس کلمات کلیدی، مکان‌ها، زمان‌های خاص و مشخصه‌های دیگر هدفمندسازی کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به مخاطبان مناسب نمایش دهید و بازدهی بیشتری بدست آورید.

3. ردیابی و اندازه‌گیری دقیق: با استفاده از ابزارها و گزارش‌های گوگل ادز، می‌توانید عملکرد تبلیغات خود را به صورت دقیق پیگیری کنید. این ابزارها به شما اطلاعاتی ارائه می‌دهند که نشان می‌دهد کدام تبلیغات بهترین بازدهی را دارند و کدام‌ها باید بهبود یابند.

4. کنترل بر بودجه: شما می‌توانید محدودیت‌های بودجه‌ای مشخص کنید و تصمیم‌گیری کنید که چقدر بخواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید. همچنین، می‌توانید هزینه‌های تبلیغات را به صورت زمانی و مکانی مشخص کنید.

5. تبلیغات چندرسانه‌ای: گوگل ادز امکان تبلیغ با استفاده از تصاویر، ویدئوها، تبلیغات دینامیک و محتوای چندرسانه‌ای را فراهم می‌کند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات خلاقانه‌تری را ایجاد کنید و مخاطبین را بهتر جذب کنید.

6. سرعت نمایش تبلیغات: تبلیغات در گوگل ادز به سرعت نمایش داده می‌شوند و شما می‌توانید در عرض چند ساعت پس از تنظیم تبلیغات، آنها را به نمایش بگذارید و نتیجه ببینید.

7. امکان تنظیم رقابت: این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تا میزان رقابت با سایر تبلیغ‌دهندگان را تنظیم کنید و در نتیجه میزان هزینه‌های تبلیغاتی خود را کنترل کنید.

8. امکان تغییر و بهبود مستمر: گوگل ادز اجازه می‌دهد که به راحتی تغییراتی در تبلیغات خود اعمال کنید و بهبودهای لازم را انجام دهید تا به نتایج بهتری برسید.

به طور کلی، گوگل ادز با امکانات و قابلیت‌های خود، به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به صورت هدفمند و موثر تبلیغ کنند و فروش‌های خود را افزایش دهند. برای استفاده از سرویس تبلیغاتی گوگل، نیازمند به خرید اکانت گوگل ادز می باشد که بتوانید کمپین های خود را در آن مدیریت کنید.

بهترین مجموعه ارائه دهنده  تبلیغات در گوگل در ایران

هِلپ مارکتینگ، مجموعه ای با تجربه 15 ساله و به عنوان پارتنر رسمی شرکت گوگل به صورت حرفه ای این خدمات را ویژه کسب و کارها و استارتاپ ها ارائه می کند. شما می توانید جهت خرید اکانت گوگل ادز و یا شارژ اکانت گوگل ادز از مجموعه هلپ مارکتینگ کمک بگیرید جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت www.Helpmarketing.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *