لوگو جدید Oppo از رنگ سنتی این برند فاصله گرفت

By | آگوست 3, 2023


تغییر لوگو یا تغییر طراحی لوگو از مواردی است که برندهای بزرگ هر چند سال یک‌بار انجام می‌دهند. اوپو یکی از برندهای چینی سازنده موبایل است و هر چند در بازار ما سهم خاصی ندارد اما در بازار چین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به تازگی یک تغییر طراحی در لوگو این برند رخ داده است. باید گفت کهلوگو جدید Oppo از رنگ سنتی این برند فاصله می‌گیرد.

فاصله گرفتن لوگو جدید Oppo از رنگ سنتی آن

اوپو خیلی بی‌سروصدا تصمیم گرفت که رنگ سبز نمادین خود را کنار بگذارد و از این به بعد شروع به استفاده از سایه‌های مشکی کند. کاربران چینی متوجه تغییرات در تصاویر پروفایل این برند در شبکه اجتماعی چینی Weibo شدند.

در نهایت، شرکت تصمیم گرفت به یکی از طرفداران پاسخ دهد و گفت:

رنگ سبز همچنان یک جزء مهم برند باقی می‌ماند که در طراحی‌های بصری تعاملی برای غنی‌سازی هر صحنه ای که برند با کاربران ملاقات می کند استفاده می شود.

در این بیانیه همچنین آمده است که در آینده، لوگو به تدریج استفاده از رنگ سبز را کاهش می دهد و به صورت تک رنگ ظاهر می شود، به این معنی که فقط سبز را حذف نمی کند، بلکه همه رنگ ها را حذف می کند.

لوگو قدیمی اوپو

لوگو جدید اوپو

این موضوع در وب سایت Oppo هم قابل مشاهده است، جایی که لوگو سبز از بین رفته است و صفحات دوباره طراحی شده اند.

با نگاهی به گذشته، لوگوی سبز به تدریج از ارتباطات بازاریابی Oppo حذف شده است. در واقع حروف سفید هستند که گاهی اوقات با عناصر بصری مختلف بهتر سازگار می شوند.

نظر شما چیست؟ این تغییر را می‌پسندید؟ آیا هر برندی باید حتما یک رنگ لوگو داشته باشد یا سیاه و سفید بودن کافی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *