10 ویژگی توییتر که اپلیکیشن Trades ندارد

By | جولای 14, 2023


مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا اعلام کرد که پلتفرم میکروبلاگینگ Threads با بیش از 100 میلیون ثبت نام در عرض چند روز، اینترنت را غرق کرده است. Threads که توسط تیم اینستاگرام طراحی و توسعه یافته است، یک رابط کاربری متفاوت اما آشنا مانند توییتر دارد.

Threads که خود را جایگزین توییتر می‌نامد، بسیار شبیه به پلتفرم متعلق به ایلان ماسک است. با این حال، به عنوان یک پلتفرم کاملاً جدید، در مقایسه با رقیب خود، توییتر، که محبوب ترین پلت فرم میکروبلاگینگ در جهان است، فاقد چندین ویژگی مهم است.

Trendz هشتگ ندارد

هشتگ ها نشان می دهند که چگونه یک موضوع در توییتر محبوب است، و Trends در حال حاضر یکی از ویژگی های عجیب و غریب میکروبلاگینگ است. با این حال، دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متا مانند اینستاگرام و فیس‌بوک سال‌ها از هشتگ‌ها پشتیبانی می‌کنند و احتمالاً Threads نیز در آینده از این روش پیروی خواهد کرد.

Trades نسخه وب ندارد

توییتر با هر نوع مرورگر وب و با هر سیستم عاملی قابل دسترسی است. با این حال، Trades در حال حاضر فقط به برنامه محدود شده است. در حالی که وب سایت رسمی به نام Threads.net تنها کاربران را برای دانلود نسخه اندروید یا iOS راهنمایی می کند.

امکان ویرایش پست ها وجود ندارد

توییتر اخیرا گزینه ای برای ویرایش توییت ها برای کاربران ممتاز خود اضافه کرده است. در حال حاضر متا به کاربران Threads اجازه ویرایش پستی که ارسال شده است را نمی دهد. کاربر باید پست Trades خود را حذف کند و یک پست دیگر ایجاد کند. با توجه به اینکه مدتی است که این قابلیت در اینستاگرام و فیسبوک در دسترس است، ممکن است Trades نیز در روزهای آینده این ویژگی را دریافت کند.

هیچ قابلیتی برای هدف گیری و ارسال پیام وجود ندارد

Threads به کاربران خود اجازه نمی دهد مستقیماً در پلتفرم خود به سایر کاربران پیام دهند و حتی اخیراً رمزگذاری انتها به انتها را برای حفظ حریم خصوصی بیشتر فعال کرده است. این بدان معناست که کاربران نمی توانند به صورت خصوصی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

متن هوش مصنوعی را جایگزین تصاویر می کند

متن جایگزین یک توضیح متنی از یک تصویر یا ویدیو است تا خزنده های وب بتوانند آن را تشخیص دهند. اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به کاربران اجازه می دهند متن جایگزین را سفارشی کنند، اما Trades این کار را نمی کند. در عوض، از متن جایگزین کامپیوتری استفاده می کند.

هیچ گرایشی وجود ندارد

موضوعات پرطرفدار یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای شناسایی اخبار در توییتر هستند و Threads حداقل هنوز بخش پرطرفداری ندارد. مدیرعامل اینستاگرام می‌گوید Trends درباره اخبار و موضوعات سیاسی نیست، بنابراین احتمالاً بخش پرطرفداری در آینده وجود نخواهد داشت.

امکان جاسازی پست تجاری وجود ندارد

یک پست مفید در Trades دیدید و می خواهید آن را در وبلاگ یا وب سایت خود جاسازی کنید؟ متأسفانه شما نمی توانید این کار را انجام دهید. در حال حاضر هیچ گزینه ای برای این در Trades وجود ندارد. توییتر مدت‌هاست که به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌ها را در این پلتفرم جاسازی کنند.

بدون فید پیگیری

برخلاف توییتر که فیدهای درباره شما و دنبال شده دارد، Threads تنها یک فید دارد که حاوی محبوب ترین پست ها است. در حال حاضر، در Threads هیچ گزینه ای برای خواندن پست ها فقط از افرادی که دنبال می کنید وجود ندارد.

امکان تغییر ترتیب خوراک وجود ندارد

توییتر گزینه ای دارد که در آن کاربران می توانند نمایش فید را به ترتیب زمانی فعال کنند، اگرچه به طور پیش فرض فعال نیست. Threads در حال حاضر دارای یک فید تصادفی است.

Trades هیچ تبلیغی ندارد

Thread ها تبلیغات را نشان نمی دهند، در حالی که توییتر قبلاً با تبلیغات بمباران شده است. مارک زاکربرگ حتی اشاره کرد که Threads ممکن است تبلیغاتی دریافت نکند مگر اینکه تعداد قابل توجهی (حداقل 1 میلیارد) کاربر داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *